Menthol Balls For Cigarettes hà da prisentà un maravigghiusu sapori di mirtilli, menta, frutta, ghiaccio per i cigarettes tradiziunali per gode di u gustu cun un bellu profumu.

Sapore: Menthol Balls For Cigarettes hà da prisentà un maravigghiusu sapori di mirtilli, menta, frutta, ghiaccio per i cigarettes tradiziunali per gode di u gustu cun un bellu profumu. Hè a megliu scelta per tutti quelli chì cunnosci l'aroma forte. Di sicuru, avemu un altru tonu, avemu 75 sapori inclusi in anguria ghiacciata, mirtilli ghiacciati, fragola ghiacciata, limone verde ghiacciato, mora, mango, pesca succosa, ghiacciata forte, Frutti tropicali, Savori misti, Chocolate. Sentite liberu di pruvà parechji sapori finu à truvà un gustu chì vi cunvene.

Fattu di Oliu Naturale: Tutti i nostri perle crushball sò vegani è fatti di olii naturali senza alcun ingredientu dannosu. A maiò parte di e piante rinfrescanu u spiritu è ​​​​reduce l'irritazione causata da inalazione. Darà u gustu è l'alegria invece di solu fume, i vostri amichi fumatori volenu riceve stu tipu di rigalu.

Elimina l'halitosi: Tutte e nostre capsule sò più efficaci è sguassate l'halitosi à un grande valore è resistanu ancu à pruduce cattivi odori in bocca. Utilizendu e nostre capsule, u vostru fumu tradiziunale diventerà una sensazione incredibile è fresca.

Usu faciule: Hè abbastanza simplice è faciule d'installà capsule di schiacciamentu in i filtri di sigarette. Ci hè un bastone in pacchettu chì faciliterà a vostra installazione. Fate un pirtusu cù un bastone in un locu di filtru, una piccula perla piena di sapori diliziosi è poi appughjà torna aduprà bastone per inserisce perle in u metudu di u funziunamentu specificu hè u seguente. !Primu passu-Inserisci a punta di a perla di spinta in u centru di u cigarette holder per fà un pirtusu.Secunnu passu-Utilizà l'altru estremità di u bastone di perla per piglià una perla di splutazioni. Terzu passu-Mettà i perle popping in u pirtusu. , Aduprate u pusher perle per spinghje in u 1/3 di u cigarette holder, è poi stringhjelu.

U pacchettu cuntene: Ci hè 200 crushyballs mints per voi per gode di u gustu frescu è un bastone per fà a sigaretta mentolu in scatula. I pezzi 200 ponu cumpiendu i vostri desideri per più ghjorni, furnisce u gustu naturali è frescu di Blueberry Ice.

image1
image2
image3
image4

Tempu di post: 18-aug-2021